Redizajn sajta FAROS toursa je bio jako težak i višemesečni zadatak. Osim redizajna i propratnog developmenta teme, bilo je potrebno migrarati što više podataka sa prethodnog sajta. Sajt je imao oko 1000 hotela, stotine lokacija sa propratnim elementima poput:
- više od 10000 slika, koje je trebalo:
- obraditi – napraviti odgovarajuće dimenzije istih
- optimizovati – smanjiti veličinu slike, a ne izgubiti kvalitet
- sistematizovati – kako bi ih CMS(WordPress) mogao naći
- google mapa, koje su na prethodnom sajtu bile ubačene kroz iframe, a ne kroz Javascript, što u prevodu znači – PHP parsiranje podataka, izvlačenje koordinata -> smanjenje podataka u bazi
- youtube video klipova – na prethodnom sajtu su bili implementirani kroz iframe, čiji se ceo kod čuvao u bazi – ponovno PHP parsiranje i ekstrakcija samo YT url-a
- opisa hotela
- programa i sl.
Svi elementi su bili unošeni na ne standardni WP način, nego uz pomoć teme od 40ak $, koja je unešene podatke skladištila na sebi svojstven način, dodavajući dosta HTML koda u bazu podataka, što je samo po sebi loša praksa, a kamoli kada dođe na red migracija podataka u neki drugi format.
HTMLu je mesto u fajlu, ne u MySql bazi.
Napravljen je i rezervacioni formular, kako bi korisnici mogli da iskalkulišu (u dinar :)) koliko će ih koštati letovanje/zimovanje – odmor, cena se kalkuliše instant na osnovu cena koja su već uneta za svaki hotel, naravno da smo i unos cena automatizovali.
Svi elementi su optimizovani i urađeno sve kako bi adminu omogućili laku administraciju.